Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17583
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВозовик, К.О.-
dc.contributor.authorVozovik, K.-
dc.date.accessioned2024-05-10T07:40:24Z-
dc.date.available2024-05-10T07:40:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВозовик К. О. Вплив світового ринку готельно-ресторанних послуг на міжнародний туристичний бізнес / К. О. Возовик // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 49-53.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17583-
dc.descriptionНауковий керівник Шикіна О. В.en_US
dc.description.abstractСтворення гостинності та туризму в кожній країні пояснюється комплексом природних, історико-культурних, соціальних, економічних і політичних факторів. Сукупність факторів у статті розглядається відповідно до методологічної основи моделі «локального ромба» М. Портера. Ця ідея полягає в тому, що існує система властивостей, яка разом, як і кожна з них окремо, сприяє функціонуванню всіх об'єктів.en_US
dc.description.abstractThe creation of hospitality and tourism in each country is explained by a complex of natural, historical and cultural, social, economic and political factors. The set of factors in the article is considered according to the methodological basis of M. Porter's "local rhombus" model. This idea is that there is a system of properties that together, as well as each of them separately, contribute to the functioning of all objects.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectсвітовий ринокen_US
dc.subjectготельно-ресторанні послугиen_US
dc.subjectміжнародний туризмen_US
dc.subjectworld marketen_US
dc.subjecthotel and restaurant servicesen_US
dc.subjectinternational tourismen_US
dc.titleВплив світового ринку готельно-ресторанних послуг на міжнародний туристичний бізнесen_US
dc.title.alternativeThe influence of the world market of hotel and restaurant services on the international tourist businessen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
49-53.pdf259,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.