Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17585
Title: Позиціонування туристичних дестинацій
Other Titles: Positioning of tourist destinations
Authors: Герштман, Т.
Gershtman, T.
Citation: Герштман Т. Позиціонування туристичних дестинацій / Т. Герштман // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 59-64.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: туристична дестинація
туристичні ресурси
tourist destination
tourist resources
Abstract: Згідно з визначенням UNWTO, туристична дестинація – це фізичний простір, який включає турпродукти, допоміжні послуги та пам'ятки, а також туристичні ресурси, відвідування яких разом з дорогою туди і назад займає не менше одного дня. Вона має фізичні та адміністративні межі, що визначають форму її управління, а також імідж і репутацію, які впливають на її конкурентоспроможність на туристичному ринку
According to the UNWTO definition, a tourist destination is a physical space that includes tourism products, supporting services and attractions, as well as tourism resources, which, together with the road there and back, take at least one day to visit. It has physical and administrative boundaries that determine the form of its management, as well as image and reputation that affect its competitiveness in the tourism market
Description: Науковий керівник Давиденко І. В.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17585
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
59-64.pdf348,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.