Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17585
Назва: Позиціонування туристичних дестинацій
Інші назви: Positioning of tourist destinations
Автори: Герштман, Т.
Gershtman, T.
Бібліографічний опис: Герштман Т. Позиціонування туристичних дестинацій / Т. Герштман // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 59-64.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: туристична дестинація
туристичні ресурси
tourist destination
tourist resources
Короткий огляд (реферат): Згідно з визначенням UNWTO, туристична дестинація – це фізичний простір, який включає турпродукти, допоміжні послуги та пам'ятки, а також туристичні ресурси, відвідування яких разом з дорогою туди і назад займає не менше одного дня. Вона має фізичні та адміністративні межі, що визначають форму її управління, а також імідж і репутацію, які впливають на її конкурентоспроможність на туристичному ринку
According to the UNWTO definition, a tourist destination is a physical space that includes tourism products, supporting services and attractions, as well as tourism resources, which, together with the road there and back, take at least one day to visit. It has physical and administrative boundaries that determine the form of its management, as well as image and reputation that affect its competitiveness in the tourism market
Опис: Науковий керівник Давиденко І. В.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17585
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
59-64.pdf348,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.