Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17597
Назва: Інструменти маркетингу в готельно-рестораному бізнесі
Інші назви: Marketing tools in the hotel and restaurant business
Автори: Гуцан, О.С.
Gutsan, O.
Бібліографічний опис: Гуцан О. С. Розвиток міжнародної готельної індустрії / О. С. Гуцан // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 85-90.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: готельно-ресторанна справа
готель
ресторан
онлайн-резервування
hotel and restaurant business
hotel
restaurant
online reservation
Короткий огляд (реферат): У готельно-ресторанній справі використовуються різноманітні інструменти маркетингу, які допомагають привернути увагу клієнтів та збільшити популярність готелів та ресторанів. Одним з таких інструментів є соціальні медіа, які використовуються для поширення інформації про заклади, а також для взаємодії з клієнтами. Завдяки соціальним мережам готелі та ресторани можуть ефективно комунікувати зі своєю аудиторією, розміщувати актуальну інформацію та отримувати відгуки від клієнтів. Ще одним важливим інструментом є веб-сайти та онлайн-резервування. Розробка зручного та привабливого веб-сайту дозволяє клієнтам швидко знайти необхідну інформацію про готель або ресторан, а також здійснити онлайн-резервування. Це сприяє зручності для клієнтів та збільшенню кількості замовлень
In the hotel and restaurant business, various marketing tools are used, which help to attract the attention of customers and increase the popularity of hotels and restaurants. One such tool is social media, which is used to spread information about establishments, as well as to interact with customers. Thanks to social networks, hotels and restaurants can effectively communicate with their audience, post relevant information and receive feedback from customers. Websites and online reservations are another important tool. The development of a user-friendly and attractive website allows customers to quickly find the necessary information about a hotel or restaurant, as well as to make an online reservation. This promotes convenience for customers and increases the number of orders
Опис: Науковий керівник Захарчук В. Г.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17597
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
85-90.pdf276,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.