Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17606
Title: Сутність психолого-естетичної оцінки туристичних ресурсів
Other Titles: The essence of psychological and aesthetic assessment of tourist resources
Authors: Зенченко, А.О.
Zenchenko A.
Citation: Зенченко А. О. Сутність психолого-естетичної оцінки туристичних ресурсів / А. О. Зенченко // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 115-118.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: туристичні ресурси
tourist resources
Abstract: Психологічна та естетична оцінка туристичних ресурсів відіграє вирішальну роль у розумінні та оцінці їхньої сутності. Психологічне оцінювання заглиблюється в емоційні та когнітивні реакції, які відчувають туристи під час зустрічі з цими ресурсами, тоді як естетичне оцінювання фокусується на візуальній і сенсорній привабливості місць призначення. Обидва аспекти важливі для створення значущого туристичного досвіду, що приносить задоволення
Psychological and aesthetic evaluation of tourist resources plays a decisive role in understanding and evaluating their essence. Psychological evaluation delves into the emotional and cognitive responses experienced by tourists when encountering these resources, while aesthetic evaluation focuses on the visual and sensory appeal of destinations. Both aspects are important in creating a meaningful and enjoyable travel experience
Description: Науковий керівник Шикіна О. В.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17606
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
115-118.pdf372 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.