Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17615
Назва: Сутність та принципи маркетингової діяльності підприємств готельного господарства
Інші назви: The essence and principles of marketing activities of hotel enterprises
Автори: Кулешова, Т.М.
Kuleshova, T.
Бібліографічний опис: Кулешова Т. М. Сутність та принципи маркетингової діяльності підприємств готельного господарства / Т. М. Кулешова // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 144-146.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: готельний бізнес
маркетингова діяльність
hotel business
marketing activity
Короткий огляд (реферат): Готельний бізнес – це динамічна та конкурентна сфера, де успіх залежить від здатності задовольнити потреби та очікування клієнтів. У цьому контексті маркетингова діяльність відіграє ключову роль. Основними задачами маркетингової діяльності готельного бізнесу виділяють вивчення ринку готельних послуг, його сегментів та конкурентного середовища. Це включає виявлення потреб та очікувань клієнтів для розробки продукту, який їм дійсно необхідний. Важливим елементом маркетингової діяльності готельного підприємства стає формування ефективної цінової стратегії, яка буде конкурентоспроможною та прибутковою. Проведення необхідних заходів з метою донесення інформації про готель до цільової аудиторії за допомогою різноманітних маркетингових каналів допомагаю вирішувати питання сезонності та завантаження готелів. На наш погляд одним з найбажаніших результатів гідної роботи відділу маркетингу є підвищення лояльності клієнтів та забезпечення повторних візитів до готелю.
The hotel business is a dynamic and competitive field where success depends on the ability to meet the needs and expectations of customers. In this context, marketing activities play a key role. Studying the market of hotel services, its segments and the competitive environment are identified as the main tasks of hotel business marketing. This includes identifying the needs and expectations of customers in order to develop a product that they really need. The formation of an effective price strategy, which will be competitive and profitable, becomes an important element of the hotel enterprise's marketing activity. Carrying out the necessary measures to convey information about the hotel to the target audience using various marketing channels, I help solve the issue of seasonality and occupancy of hotels. In our opinion, one of the most desirable results of the decent work of the marketing department is increasing customer loyalty and ensuring repeated visits to the hotel.
Опис: Науковий керівник Шикіна О. В.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17615
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
144-146.pdf284,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.