Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17618
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаліков, А.Ю.-
dc.contributor.authorMalikov, A.-
dc.date.accessioned2024-05-16T11:21:20Z-
dc.date.available2024-05-16T11:21:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМаліков А. Ю. Використання інструментів інтернет-маркетингу для просування послуг малих засобів розміщення / А. Ю. Маліков // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 157-161.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17618-
dc.descriptionНауковий керівник Мартинова Н. С.en_US
dc.description.abstractЦифровізація суспільства призвела до того, що сьогодні кожна друга людина використовує в повсякденному житті Інтернет для пошуку необхідної інформації, зокрема й під час пошуку послуг підприємств готельного господарства для того, щоб надалі ними скористатися. Саме тому застосування інструментів Інтернет-маркетингу у просуванні послуг різних засобів розміщення є важливою складовою, оскільки це дає змогу готельєрам наблизитися до максимальної кількості потенційних клієнтів та досягти достатнього рівня бронювання. Таким чином, можна стверджувати, що сучасні підприємства готельного господарства не можуть достатньо ефективно працювати, якщо в мережі Інтернет немає інформації про них, що підтверджено теорією та практикою функціонування готельного бізнесуen_US
dc.description.abstractThe digitization of society has led to the fact that today every second person uses the Internet in everyday life to find the necessary information, in particular, when searching for the services of hotel enterprises in order to use them in the future. That is why the use of Internet marketing tools in promoting the services of various means of accommodation is an important component, as it allows hoteliers to approach the maximum number of potential customers and achieve a sufficient level of bookings. Thus, it can be argued that modern hotel enterprises cannot work effectively enough if there is no information about them on the Internet, which is confirmed by the theory and practice of the operation of the hotel business-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectпослуги готельного господарстваen_US
dc.subjectбронюванняen_US
dc.subjectinternet marketingen_US
dc.subjecthotel servicesen_US
dc.subjectreservationen_US
dc.titleВикористання інструментів інтернет-маркетингу для просування послуг малих засобів розміщенняen_US
dc.title.alternativeUsing internet marketing tools to promote small accommodation facilitiesen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
157-161.pdf346,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.