Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17618
Title: Використання інструментів інтернет-маркетингу для просування послуг малих засобів розміщення
Other Titles: Using internet marketing tools to promote small accommodation facilities
Authors: Маліков, А.Ю.
Malikov, A.
Citation: Маліков А. Ю. Використання інструментів інтернет-маркетингу для просування послуг малих засобів розміщення / А. Ю. Маліков // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 157-161.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: інтернет-маркетинг
послуги готельного господарства
бронювання
internet marketing
hotel services
reservation
Abstract: Цифровізація суспільства призвела до того, що сьогодні кожна друга людина використовує в повсякденному житті Інтернет для пошуку необхідної інформації, зокрема й під час пошуку послуг підприємств готельного господарства для того, щоб надалі ними скористатися. Саме тому застосування інструментів Інтернет-маркетингу у просуванні послуг різних засобів розміщення є важливою складовою, оскільки це дає змогу готельєрам наблизитися до максимальної кількості потенційних клієнтів та досягти достатнього рівня бронювання. Таким чином, можна стверджувати, що сучасні підприємства готельного господарства не можуть достатньо ефективно працювати, якщо в мережі Інтернет немає інформації про них, що підтверджено теорією та практикою функціонування готельного бізнесу
The digitization of society has led to the fact that today every second person uses the Internet in everyday life to find the necessary information, in particular, when searching for the services of hotel enterprises in order to use them in the future. That is why the use of Internet marketing tools in promoting the services of various means of accommodation is an important component, as it allows hoteliers to approach the maximum number of potential customers and achieve a sufficient level of bookings. Thus, it can be argued that modern hotel enterprises cannot work effectively enough if there is no information about them on the Internet, which is confirmed by the theory and practice of the operation of the hotel business
Description: Науковий керівник Мартинова Н. С.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17618
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
157-161.pdf346,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.