Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17625
Title: Шляхи цифровізації послуг підприємств сфери туризму
Other Titles: Ways of digitalization of services of enterprises in the field of tourism
Authors: Мосіна, Т.Б.
Mosina, T.
Citation: Мосіна Т. Б. Шляхи цифровізації послуг підприємств сфери туризму / Т. Б Мосіна. // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 185-188.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: цифровізація
обслуговування клієнтів
digitization
customer service
Abstract: Глобалізація та цифровізація економічних процесів суттєво змінили спосіб функціонування бізнесу на всіх рівнях суспільства. Завдяки новітнім цифровим технологіям підприємства можуть швидко розширювати свою аудиторію, покращувати рекламу та обслуговування клієнтів, що дозволяє їм ефективно розвиватися й залишатися конкурентоспроможними в умовах швидко змінного ринку
Globalization and digitization of economic processes have significantly changed the way business functions at all levels of society. Thanks to the latest digital technologies, businesses can quickly expand their audience, improve advertising and customer service, allowing them to grow effectively and remain competitive in a rapidly changing market.
Description: Науковий керівник Нєчева Н. В.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17625
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
185-188.pdf270,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.