Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17632
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПінті, О.І.-
dc.contributor.authorPinti, O.-
dc.date.accessioned2024-05-21T06:36:02Z-
dc.date.available2024-05-21T06:36:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПінті О. І. Брендинг території як засіб підвищення конкурентоспроможності туристичної дестинації / О. І. Пінті / Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 215-218.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17632-
dc.descriptionНауковий керівник Нєчева Н. В.en_US
dc.description.abstractСьогодні національний брендинг є потужним інструментом для підвищення конкурентоспроможності регіонів, залучення інвестицій, стимулювання бізнесу та розвитку туристичної галузі. Завдяки глобалізаційним процесам конкуренція між регіонами значно зростає, і брендинг може стати ключовим фактором у привабленні уваги і ресурсів. Туристичні напрямки вважаються специфічним товаром, який визначається не лише потребами туристів, а й місцевими жителями, бізнесом та інвесторами. Використання брендингових підходів може значно поліпшити конкурентоспроможність будь-якого регіону, привертаючи увагу та інвестиції.en_US
dc.description.abstractСьогодні національний брендинг є потужним інструментом для підвищення конкурентоспроможності регіонів, залучення інвестицій, стимулювання бізнесу та розвитку туристичної галузі. Завдяки глобалізаційним процесам конкуренція між регіонами значно зростає, і брендинг може стати ключовим фактором у привабленні уваги і ресурсів. Туристичні напрямки вважаються специфічним товаром, який визначається не лише потребами туристів, а й місцевими жителями, бізнесом та інвесторами. Використання брендингових підходів може значно поліпшити конкурентоспроможність будь-якого регіону, привертаючи увагу та інвестиції-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectтуристична дестинаціяen_US
dc.subjectbrandingen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjecttourist destinationen_US
dc.titleБрендинг території як засіб підвищення конкурентоспроможності туристичної дестинаціїen_US
dc.title.alternativeBranding of the territory as a means of increasing the competitiveness of the tourist destinationen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
215-218.pdf385,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.