Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17632
Назва: Брендинг території як засіб підвищення конкурентоспроможності туристичної дестинації
Інші назви: Branding of the territory as a means of increasing the competitiveness of the tourist destination
Автори: Пінті, О.І.
Pinti, O.
Бібліографічний опис: Пінті О. І. Брендинг території як засіб підвищення конкурентоспроможності туристичної дестинації / О. І. Пінті / Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 215-218.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: брендинг
конкурентоспроможність
туристична дестинація
branding
competitiveness
tourist destination
Короткий огляд (реферат): Сьогодні національний брендинг є потужним інструментом для підвищення конкурентоспроможності регіонів, залучення інвестицій, стимулювання бізнесу та розвитку туристичної галузі. Завдяки глобалізаційним процесам конкуренція між регіонами значно зростає, і брендинг може стати ключовим фактором у привабленні уваги і ресурсів. Туристичні напрямки вважаються специфічним товаром, який визначається не лише потребами туристів, а й місцевими жителями, бізнесом та інвесторами. Використання брендингових підходів може значно поліпшити конкурентоспроможність будь-якого регіону, привертаючи увагу та інвестиції.
Сьогодні національний брендинг є потужним інструментом для підвищення конкурентоспроможності регіонів, залучення інвестицій, стимулювання бізнесу та розвитку туристичної галузі. Завдяки глобалізаційним процесам конкуренція між регіонами значно зростає, і брендинг може стати ключовим фактором у привабленні уваги і ресурсів. Туристичні напрямки вважаються специфічним товаром, який визначається не лише потребами туристів, а й місцевими жителями, бізнесом та інвесторами. Використання брендингових підходів може значно поліпшити конкурентоспроможність будь-якого регіону, привертаючи увагу та інвестиції
Опис: Науковий керівник Нєчева Н. В.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17632
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
215-218.pdf385,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.