Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17635
Title: Організація маркетингової діяльності підприємств готельного господарства
Other Titles: Organization of marketing activities of hotel enterprises
Authors: Снежинська, Д.В.
Snezhynska, D.
Citation: Снежинська Д. В. Організація маркетингової діяльності підприємств готельного господарства / Д. В. Снежинська / Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 229-232.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
готельне господарство
marketing
hotel management
Abstract: Сучасна готельна індустрія переживає період інтенсивного розвитку та конкуренції, де ефективна маркетингова діяльність стає важливою складовою успіху для будь-якого готельного підприємства. В умовах постійних змін на ринку та зростання вимог споживачів, ефективна організація маркетингової діяльності стає необхідною для залучення та утримання клієнтів.
The modern hotel industry is experiencing a period of intensive development and competition, where effective marketing activities become an important component of success for any hotel enterprise. In the conditions of constant changes in the market and the growth of consumer demands, the effective organization of marketing activities becomes necessary to attract and retain customers.
Description: Науковий керівник Нєчева Н. В.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17635
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
229-232.pdf351,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.