Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17649
Title: Роль та місце маркетингових комунікацій в готельному бізнесі
Other Titles: The role and place of marketing communications in the hotel business
Authors: Лаврішко, А.І.
Lavrishko, A.
Citation: Лаврішко А. І. Роль та місце маркетингових комунікацій в готельному бізнесі / А. І. Лаврішко / Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 299-303.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетингові комунікації
готельний бізнес
marketing communications
hotel business
Abstract: Маркетингові комунікації зазвичай розглядаються як складова маркетингової діяльності будь-якої компаній, в тому числі і в готельному бізнесі. Вони пов’язані з управлінням спілкуванням, яке відбувається за допомогою низки інструментів, що передають навмисні повідомлення між суб’єктами маркетингової системи та активізують їх діяльність.
Marketing communications are usually considered as a component of marketing activities of any company, including in the hotel business. They are related to the management of communication, which occurs with the help of a number of tools that transmit intentional messages between the subjects of the marketing system and activate their activities.
Description: Науковий керівник Павлоцький В. Я.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17649
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
299-303.pdf375,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.