Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17672
Назва: Міжнародний діловий туризм як чинник повоєнного відновлення туристичної галузі України
Інші назви: International business tourism as a factor of the post-war recovery of Ukraine’s tourism industry
Автори: Ахмедова, О.О.
Корнійчук, Р.О.
Akhmedova, O.
Korniichuk, R.
Бібліографічний опис: Ахмедова О. О. Міжнародний діловий туризм як чинник повоєнного відновлення туристичної галузі України / О. О. Ахмедова, Р. О. Корнійчук // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць. Одеса : Одеський національний економічний університет. – 2023. – № 3-4 (86-87). – С. 195-204.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1573-7710
https://orcid.org/0009-0008-4095-9888
Ідентифікатор DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.3-4(86-87).2023.195-204
Ключові слова: туризм
міжнародний турізм
діловий туризм
туристична галузь
управління
повоєнне відновлення
tourism
international tourism
business tourism
tourist industry
management
post-war recovery
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості міжнародного ділового туризму як специфічного виду туризму, який не залежить від сезону, є прогнозованим і масовим, орієнтується на споживання послуг високої якості, а також широкого спектру додаткових послуг. В Україні, незважаючи на достатній ресурсний потенціал у галузі міжнародного ділового туризму, постають проблеми з недостатнім міжнародним позиціюванням країни та відсутністю ефективної стратегії її просування як дестинації, привабливої саме для даного виду туризму. Відповідно, аналіз місця і ролі ділового туризму в розрізі відродження туристичного сектору України в післявоєнний час вважаються актуальними і потребують значної уваги. Метою статті є дослідження ролі міжнародного ділового туризму як чинника повоєнного відновлення туристичної галузі України. Проаналізовано тенденції розвитку міжнародного ділового туризму у світі за останні десятиліття і витрати на нього, визначено його роль і місце у сучасному діловому співтоваристві. Узагальнено досвід пандемічних обмежень, що стали всесвітнім викликом для туристичної галузі, та заходи щодо успішного виходу з кризи, які можуть слугувати основою для формування системних положень щодо перетворення України у туристично привабливу країну завдяки залученню іноземного споживача. Визначено проблемні точки туристичної галузі в цілому і міжнародного ділового туризму зокрема. Доведено, що сучасна індустрія ділового туризму стимулює активність багатьох суміжних галузей економіки і забезпечує зростання прибутковості економіки країни. Запропоновано заходи щодо розвитку міжнародного ділового туризму як інструменту відродження країни після завершення воєнного вторгнення.
The article considerss the peculiarities of international business tourism as a specific type of tourism that does not depend on the season, it is predictable and massive, oriented towards the consumption of high-quality services, as well as a wide range of additional services. Despite the sufficient resource potential in the field of international business tourism, problems arise in Ukraine with insufficient international positioning and the absence of an effective strategy for its promotion as a destination attractive for this type of tourism. Accordingly, the analysis of the place and role of business tourism in terms of reviving the tourism sector of Ukraine in the post war period is considered relevant and requires significant attention. The purpose of this article is to study the role of international business tourism as a factor in the post-war recovery of the Ukrainian tourism industry. The trends of international business tourism development in the world over the last decades and its costs are analyzed, its role and place in the modern business community are determined. The experience of pandemic restrictions, which have become a global challenge for the tourism industry, and measures for a successful exit from the crisis, which can serve as a basis of systemic provisions formation for the transformation of Ukraine into a tourist attractive country due to the involvement of foreign consumers, are summarized. The problem points of the tourism industry in general and international business tourism in particular are determined. It has been proven that the modern industry of business tourism stimulates the activity of many related sectors of the economy and ensures the growth of profitability of the country’s economy. Measures of international business tourism development as a tool for the revival of the country after the end of the military invasion are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17672
Інші ідентифікатори: УДК 338.48-6:338(477.54)
JEL classification: F200; L830; L840; Z320
Розташовується у зібраннях:Випуск 3-4, № 86-87

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
195-204.pdf594,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.