Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorOliinyk, O.-
dc.contributor.authorDolynska, O.-
dc.contributor.authorPolova, O.-
dc.contributor.authorShykina, O.-
dc.contributor.authorSliusarchuk, O.-
dc.contributor.authorОлійник, О.С.-
dc.contributor.authorДолинська, О.О.-
dc.contributor.authorПольова, О.Л.-
dc.contributor.authorШикіна, О.В.-
dc.contributor.authorСлюсарчук, О.П.-
dc.date.accessioned2024-06-03T06:38:54Z-
dc.date.available2024-06-03T06:38:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationModern, Innovative Approaches to Managing the Quality and Competitiveness of Hospitality and Tourism Businesses / O. Oliinyk, O. Dolynska, O. Polova and others// Economic Affairs. 2024. – Is. 69. – 169-177.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17684-
dc.identifier.urihttp://surl.li/rnqam-
dc.description.abstractЦе дослідження зосереджено на вивченні сучасних інноваційних підходів, що використовуються для управління якістю та підвищення конкурентоспроможності підприємств готельного, ресторанного та туристичного секторів. Визначено, що у сфері гостинності ключовим фактором успіху є вміння задовольнити потреби клієнтів, забезпечити a високий рівень комфорту, а також ефективно реагувати на зміни в побутовому та економічно-культурному вимоги гостей. Основна частина дослідження зосереджена на вивченні сучасного менеджменту якості системи в готельно-ресторанному бізнесі та їх взаємодія з міжнародними стандартами, в зокрема нові версії стандартів ISO, OHSAS та SA. Підкреслюється ефективна якість системи не обмежуються дотриманням індивідуальних вимог, але також передбачають активну участь у вдосконаленні всіх аспектів управління та якості в комплексі. Крім того, інноваційний визначено підходи до просування готельно-ресторанних послуг, у тому числі з використанням соц ЗМІ та маркетинг, а також стратегії найму, навчання та мотивації персоналу. Відзначається, що інновації включають не тільки технологічні інновації, а й конкурентні стратегії, спрямовані на залучення та утримання клієнтів. Дослідження підкреслюють важливість адаптивності готелю, ресторану, і туристичних підприємств до змін у зовнішньому середовищі та постійного вдосконалення для забезпечення стабільний розвиток в умовах сучасного економічного та соціокультурного контексту.en_US
dc.description.abstractThis study focuses on the study of current innovative approaches used for quality management and increasing the competitiveness of hotel, restaurant, and tourism enterprises. It has been determined that in the field of hospitality, the key success factor is the ability to satisfy the needs of customers, provide a high level of comfort, and effectively respond to changes in the household and the economic and cultural requirements of guests. The main part of the research focuses on the study of modern quality management systems in the hotel and restaurant business and their interaction with international standards, in particular the new versions of the ISO, OHSAS, and SA standards. It is emphasized that effective quality systems are not limited to compliance with individual requirements but also involve active participation in the improvement of all aspects of management and quality in the complex. In addition, innovative approaches to the promotion of hotel and restaurant services were identified, including the use of social media and marketing, as well as strategies for recruiting, training, and motivating staff. It is noted that innovations include not only technological innovations but also competitive strategies aimed at attracting and retaining customers. Research emphasizes the importance of the adaptability of hotel, restaurant, and tourism enterprises to changes in the external environment and constant improvement to ensure stable development in the conditions of the modern economic and socio-cultural context.-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherBlackwell Publishing Inc.en_US
dc.subjectуправління якістюen_US
dc.subjectадаптаціяen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectпідприємництвоen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectстратегіїen_US
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесen_US
dc.subjectміжнародні стандартиen_US
dc.subjectquality managementen_US
dc.subjectadaptationen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectinnovationsen_US
dc.subjectstrategiesen_US
dc.subjecthotel and restaurant businessen_US
dc.subjectinternational standardsen_US
dc.titleModern, Innovative Approaches to Managing the Quality and Competitiveness of Hospitality and Tourism Businessesen_US
dc.title.alternativeСучасні інноваційні підходи до управління якістю та конкурентоспроможністю готельного та туристичного бізнесуen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doi10.46852/0424-2513.1.2024.19-
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.