Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17685
Назва: Маркетинг підприємств сфери готельно-ресторанних послуг
Інші назви: Marketing of enterprises in the field of hotel and restaurant services
Автори: Іоргачова, М.І.
Шикіна, О.В.
Коцюрубенко, Г.М.
Нєчева, Н.В.
Iorgachova, M.
Бібліографічний опис: Маркетинг підприємств сфери готельно-ресторанних послуг / М.І. Іоргачова, О.В. Шикіна, Г.М. Коцюрубенко, та ін. // Ефективна економіка. – 2023. - № 11. – URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/2512/2548
Дата публікації: 2023
Ідентифікатор DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.11.53
Ключові слова: маркетингова діяльність
сфера послуг
готельно-ресторанний бізнес
маркетинг сфери послуг
маркетинг сфери готельно-ресторанних послуг
споживачі послуг
marketing activity
service sector
hotel and restaurant business
service sector marketing
hotel and restaurant services sector
marketing
service consumers
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність, зміст і класифікація маркетингових стратегій, орієнтованих на забезпечення конкурентних переваг підприємств у сфері послуг. Обґрунтовано важливість та доцільність розгляду питання розбудови дієвої системи маркетингу для вітчизняних представників готельно-ресторанної галузі у сучасних умовах та з урахуванням реалій військових дій. Наголошено на можливості уніфікованого розгляду маркетингових стратегій для сфери послуг у цілому. Акцентовано увагу, що саме розуміння специфіки ринку послуг та використання відповідного маркетингового інструментарію забезпечать гравцям ринку послуг підвищення ефективності їх діяльності. Зазначено, що маркетинг послуг характеризується оригінальністю поглядів на організацію маркетингу на підприємстві та інтегрованістю підходів до управління підприємств сфери послуг, що завершується серватизацією підходів до організації маркетингу та управління на підприємстві. Акцентовано увагу, на важливості власникам і представникам менеджменту компанії закладів готельно-ресторанних послуг враховувати особливості продукту індустрії, а саме: системний характер поняття «продукту» у сфері готельно-ресторанного обслуговування за своєю природою; продукт сфери майже неможливо реалізувати окремо від процесу споживання; продукт представників готельно-ресторанних послуг є симбіоз процесів створення та споживання послуги як продукту; продукт сфери, що реалізується або пропонується для споживання, не має візуального наповнення з метою його демонстрації як прикладу у якості матеріального предмету; представники сфери готельно-ресторанних послуг мають справу з еластичним попит на свій продукт, що обумовлюється досить тісним взаємозв’язком з ціною на продукт.
The article examines the essence, content and classification of marketing strategies aimed at ensuring the competitive advantages of enterprises in the service sector. The importance and expediency of considering the issue of building an effective marketing system for domestic representatives of the hotel and restaurant industry in modern conditions and taking into account the realities of military operations is substantiated. The possibility of a unified review of marketing strategies for the service sector as a whole is emphasized. It is emphasized that the understanding of the specifics of the service market and the use of appropriate marketing tools will provide the players of the service market with an increase in the efficiency of their activities. The viewpoints of various authors on the problem of evaluating the effectiveness of the classic marketing complex, which includes such elements as service, price, promotion, and sales, are considered. It is noted that each author singles out his constituent indicators, components of the methodology for evaluating the effectiveness of the marketing complex. The areas of improvement of the marketing strategy management system of the company's development are determined. It is emphasized that the marketing of services is characterized by the originality of views on the organization of marketing at the enterprise and the integration of approaches to the management of enterprises in the service sector, which culminates in the servatization of approaches to the organization of marketing and management at the enterprise. Methodological and practical problems of marketing implementation in the service sector are considered. Attention has been focused on the importance for owners and representatives of the company management of hotel and restaurant services to take into account the features of the industry product, namely: the systemic nature of the concept of "product" in the field of hotel and restaurant service by its very nature; the product of the sphere is almost impossible to implement separately from the consumption process; the product of representatives of hotel and restaurant services is a symbiosis of the processes of creating and consuming a service as a product; the product of the field, which is sold or offered for consumption, does not have a visual content for the purpose of demonstrating it as an example as a material object; representatives of the field of hotel and restaurant services deal with elastic demand for their product, which is determined by a fairly close relationship with the price of the product.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17685
ttps://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/2512/2548
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.