Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17687
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШикіна, О.В.-
dc.contributor.authorНєчева, Н.В.-
dc.contributor.authorТіщенко, І.В. К.Г.-
dc.contributor.authorShykina, O.-
dc.contributor.authorNiecheva, N.-
dc.contributor.authorTishchenko, O.-
dc.date.accessioned2024-06-03T08:44:16Z-
dc.date.available2024-06-03T08:44:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifierУДК 338.48 (477)-
dc.identifier.citationШикіна О. В. Застосування digital-маркетингу в готельному бізнесі / О.В. Шикіна, Н.В. Нєчева, І.В. Тіщенко // Економіка та суспільство. – 2024. Application of digital marketing in the hotel business. – 2044. – Вип. 58. – URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3283en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17687-
dc.identifier.urihttps://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/issue/view/58-
dc.description.abstractСтаття розглядає актуальні аспекти застосування digital-маркетингу в готельному бізнесі. Зокрема, дослі джується ефективність інтернет-реклами, використання соціальних мереж та аналітичних інструментів для привертання та утримання клієнтів. Було висвітлено стратегії впровадження онлайн-сервісів, персоналізації пропозицій та взаємодії з аудиторією, надаючи інсайти для готелів для збільшення конкурентоспроможності та вдосконалення маркетингових підходів в цифрову епоху. На прикладі Instagram сторінки Hilton Hotels & Resorts акцентується на використанні Reels для залучення аудиторії. Описано успішні партнерські програми, зокрема співпрацю Marriott з American Express, що приносить додаткові переваги клієнтам обох компаній. У статті також розглядається персоналізація, приведений приклад Ritz-Carlton, відомого індивідуальними підходами до гостейen_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectgidital-маркетингen_US
dc.subjectготельний бізнесen_US
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectHilton Hotels & Resortsen_US
dc.subjectMarriotten_US
dc.subjectRitz-Carltonen_US
dc.subjectinternet marketingen_US
dc.subjectdigital marketingen_US
dc.subjecthotel businessen_US
dc.titleЗастосування digital-маркетингу в готельному бізнесіen_US
dc.title.alternativeApplication of digital marketing in the hotel businessen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-58-29-
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.