Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17687
Title: Застосування digital-маркетингу в готельному бізнесі
Other Titles: Application of digital marketing in the hotel business
Authors: Шикіна, О.В.
Нєчева, Н.В.
Тіщенко, І.В. К.Г.
Shykina, O.
Niecheva, N.
Tishchenko, O.
Citation: Шикіна О. В. Застосування digital-маркетингу в готельному бізнесі / О.В. Шикіна, Н.В. Нєчева, І.В. Тіщенко // Економіка та суспільство. – 2024. Application of digital marketing in the hotel business. – 2044. – Вип. 58. – URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3283
Issue Date: 2024
DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-58-29
Keywords: інтернет-маркетинг
gidital-маркетинг
готельний бізнес
Instagram
Hilton Hotels & Resorts
Marriott
Ritz-Carlton
internet marketing
digital marketing
hotel business
Abstract: Стаття розглядає актуальні аспекти застосування digital-маркетингу в готельному бізнесі. Зокрема, дослі джується ефективність інтернет-реклами, використання соціальних мереж та аналітичних інструментів для привертання та утримання клієнтів. Було висвітлено стратегії впровадження онлайн-сервісів, персоналізації пропозицій та взаємодії з аудиторією, надаючи інсайти для готелів для збільшення конкурентоспроможності та вдосконалення маркетингових підходів в цифрову епоху. На прикладі Instagram сторінки Hilton Hotels & Resorts акцентується на використанні Reels для залучення аудиторії. Описано успішні партнерські програми, зокрема співпрацю Marriott з American Express, що приносить додаткові переваги клієнтам обох компаній. У статті також розглядається персоналізація, приведений приклад Ritz-Carlton, відомого індивідуальними підходами до гостей
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17687
https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/issue/view/58
Other Identifiers: УДК 338.48 (477)
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.