Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17690
Назва: Вплив штучного інтелекту на розвиток інтернет-маркетингу (на прикладі ChatGPT)
Інші назви: The impact of artificial intelligence on the development of Internet marketing (on the example of ChatGPT)
Автори: Кириченко, І.В.
Шикіна, О.В.
Kirichenko, I.
Shykina, O.
Бібліографічний опис: Кириченко І.В. Вплив штучного інтелекту на розвиток інтернет-маркетингу (на прикладі ChatGPT) / О.В. Шикіна, І.В. Кириченко // Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених (Одеса, 13 жовтня 2023 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2023. – С. 214-215.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: штучний інтелект
інтернет-маркетинг
ChatGPT
автоматизація маркетингу
технології AI
artificial intelligence
internet marketing
ChatGPT
marketing automation
AI technologies
Короткий огляд (реферат): У тезах розглядається вплив штучного інтелекту (ШІ) на розвиток інтернет-маркетингу, зокрема на прикладі моделі ChatGPT. Досліджується, як ШІ змінює підходи до маркетингових стратегій, автоматизації процесів, аналізу даних та персоналізації контенту. Окрема увага приділяється ролі ChatGPT у покращенні взаємодії з клієнтами, генерації контенту та оптимізації рекламних кампаній. Розглядаються переваги та виклики використання ШІ у сфері інтернет-маркетингу, а також прогнозується його майбутній вплив на індустрію.
Theses consider the influence of artificial intelligence (AI) on the development of Internet marketing, in particular, using the example of the ChatGPT model. It examines how AI is changing approaches to marketing strategies, process automation, data analysis, and content personalization. Particular attention is paid to the role of ChatGPT in improving customer interaction, content generation and optimization of advertising campaigns. It examines the benefits and challenges of using AI in online marketing, and predicts its future impact on the industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17690
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.