Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРемігайло, І.Ю.-
dc.contributor.authorШикіна, О.В.-
dc.contributor.authorRemigailo, I.-
dc.contributor.authorShykina, O.-
dc.date.accessioned2024-06-04T11:47:25Z-
dc.date.available2024-06-04T11:47:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРемігайло І.Ю. Особливості обслуговування в готельному бізнесі залежно від культурних властивостей / І.Ю. Ремігайло, О.В. Шикіна // Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених (Одеса, 13 жовтня 2023 р.). Одеса: ОНЕУ, 2023. – С. 226-227.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17693-
dc.description.abstractУ тезах досліджуються особливості обслуговування в готельному бізнесі залежно від культурних властивостей клієнтів. Розглядаються основні аспекти, що впливають на очікування та задоволення гостей з різних культурних середовищ, включаючи комунікаційні стилі, харчові уподобання, релігійні потреби та поведінкові норми. Особлива увага приділяється адаптації сервісу до культурних відмінностей, що сприяє підвищенню якості обслуговування та рівня задоволеності клієнтів. Стаття також аналізує приклади успішної інтеграції культурних аспектів у роботу готелів різних країн та пропонує рекомендації для готельєрів щодо поліпшення міжкультурного обслуговування.en_US
dc.description.abstractThe theses examine the peculiarities of service in the hotel business depending on the cultural characteristics of customers. Major aspects influencing the expectations and satisfaction of guests from different cultural backgrounds are examined, including communication styles, food preferences, religious needs, and behavioral norms. Special attention is paid to the adaptation of the service to cultural differences, which helps to increase the quality of service and the level of customer satisfaction. The article also analyzes examples of successful integration of cultural aspects into the work of hotels in different countries and offers recommendations for hoteliers to improve intercultural service.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectготельний бізнесen_US
dc.subjectкультурні властивостіen_US
dc.subjectобслуговування гостейen_US
dc.subjectміжкультурна комунікаціяen_US
dc.subjectхарчові уподобанняen_US
dc.subjecthotel businessen_US
dc.subjectcultural propertiesen_US
dc.subjectguest serviceen_US
dc.subjectintercultural communicationen_US
dc.subjectfood preferencesen_US
dc.titleОсобливості обслуговування в готельному бізнесі залежно від культурних властивостейen_US
dc.title.alternativePeculiarities of service in the hotel business depending on cultural propertiesen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.