Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17693
Title: Особливості обслуговування в готельному бізнесі залежно від культурних властивостей
Other Titles: Peculiarities of service in the hotel business depending on cultural properties
Authors: Ремігайло, І.Ю.
Шикіна, О.В.
Remigailo, I.
Shykina, O.
Citation: Ремігайло І.Ю. Особливості обслуговування в готельному бізнесі залежно від культурних властивостей / І.Ю. Ремігайло, О.В. Шикіна // Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених (Одеса, 13 жовтня 2023 р.). Одеса: ОНЕУ, 2023. – С. 226-227.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: готельний бізнес
культурні властивості
обслуговування гостей
міжкультурна комунікація
харчові уподобання
hotel business
cultural properties
guest service
intercultural communication
food preferences
Abstract: У тезах досліджуються особливості обслуговування в готельному бізнесі залежно від культурних властивостей клієнтів. Розглядаються основні аспекти, що впливають на очікування та задоволення гостей з різних культурних середовищ, включаючи комунікаційні стилі, харчові уподобання, релігійні потреби та поведінкові норми. Особлива увага приділяється адаптації сервісу до культурних відмінностей, що сприяє підвищенню якості обслуговування та рівня задоволеності клієнтів. Стаття також аналізує приклади успішної інтеграції культурних аспектів у роботу готелів різних країн та пропонує рекомендації для готельєрів щодо поліпшення міжкультурного обслуговування.
The theses examine the peculiarities of service in the hotel business depending on the cultural characteristics of customers. Major aspects influencing the expectations and satisfaction of guests from different cultural backgrounds are examined, including communication styles, food preferences, religious needs, and behavioral norms. Special attention is paid to the adaptation of the service to cultural differences, which helps to increase the quality of service and the level of customer satisfaction. The article also analyzes examples of successful integration of cultural aspects into the work of hotels in different countries and offers recommendations for hoteliers to improve intercultural service.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17693
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.