Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17726
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСадовнікова, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2024-06-06T08:59:01Z-
dc.date.available2024-06-06T08:59:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСадовнікова Н.Ю. Управлiння економiчним потенцiалом торговельного пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Наталiя Юрiївна Садовнiкова; наук. кер. Юлiя Валентинiвна Карпенко. - ОНЕУ, 2024. - 76 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17726-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти управління економічним потенціалом підприємства, зокрема визначено сутність поняття «економічний потенціал підприємства», проаналізовано структуру економічного потенціалу підприємства, вивчено основні методи та показники оцінювання економічного потенціалу. Проаналізовано ринок товарів дрогері рітейлу, оцінено економічний потенціал підприємства. Запропоновано посилити маркетингову складову економічного потенціалу шляхом організації cross та up – продаж, самовивозу товару з магазинів, а також формування системи лояльності за фазою життєвого циклу клієнта.en_US
dc.description.abstractThe paper examines the theoretical aspects of managing the economic potential of the enterprise, in particular, the essence of the concept of "economic potential of the enterprise" is defined, the structure of the economic potential of the enterprise is analyzed, the main methods and indicators of economic potential assessment are studied. The market of drugstore retail goods was analyzed, and the economic potential of the enterprise was assessed. It is proposed to strengthen the marketing component of the economic potential by organizing cross and up sales, self-pickup of goods from stores, as well as forming a loyalty system based on the phase of the client's life cycle.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectекономічний потенціал підприємстваen_US
dc.subjectринок товарів дрогері рітейлуen_US
dc.subjectcross –продажіen_US
dc.subjectup – продажіen_US
dc.subjectфаза життєвого циклу клієнтуen_US
dc.subjectthe economic potential of the enterpriseen_US
dc.subjectthe drugstore retail marketen_US
dc.subjectcross salesen_US
dc.subjectup salesen_US
dc.subjectthe phase of the customer's life cycleen_US
dc.titleУправління економічним потенціалом торговельного підприємстваen_US
dc.title.alternativeManagement of the economic potential of a trading enterpriseen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Садовнікова реферат.pdf212,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Sadovnikova.pdf1,46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.