Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17726
Назва: | Управління економічним потенціалом торговельного підприємства |
Інші назви: | Management of the economic potential of a trading enterprise |
Автори: | Садовнікова, Н.Ю. |
Бібліографічний опис: | Садовнікова Н.Ю. Управлiння економiчним потенцiалом торговельного пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Наталiя Юрiївна Садовнiкова; наук. кер. Юлiя Валентинiвна Карпенко. - ОНЕУ, 2024. - 76 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | економічний потенціал підприємства ринок товарів дрогері рітейлу cross –продажі up – продажі фаза життєвого циклу клієнту the economic potential of the enterprise the drugstore retail market cross sales up sales the phase of the customer's life cycle |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління економічним потенціалом
підприємства, зокрема визначено сутність поняття «економічний потенціал підприємства»,
проаналізовано структуру економічного потенціалу підприємства, вивчено основні методи та
показники оцінювання економічного потенціалу.
Проаналізовано ринок товарів дрогері рітейлу, оцінено економічний потенціал
підприємства.
Запропоновано посилити маркетингову складову економічного потенціалу шляхом
організації cross та up – продаж, самовивозу товару з магазинів, а також формування системи
лояльності за фазою життєвого циклу клієнта. The paper examines the theoretical aspects of managing the economic potential of the enterprise, in particular, the essence of the concept of "economic potential of the enterprise" is defined, the structure of the economic potential of the enterprise is analyzed, the main methods and indicators of economic potential assessment are studied. The market of drugstore retail goods was analyzed, and the economic potential of the enterprise was assessed. It is proposed to strengthen the marketing component of the economic potential by organizing cross and up sales, self-pickup of goods from stores, as well as forming a loyalty system based on the phase of the client's life cycle. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17726 |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Садовнікова реферат.pdf | 212,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
2024Sadovnikova.pdf | 1,46 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.