Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17730
Назва: Управління конкурентоспроможністю торгівельного підприємства
Інші назви: Management of the competitiveness of a commercial enterprise»
Автори: Ковальчук, А.Ю.
Бібліографічний опис: Ковальчук, А.Ю. Управлiння конкурентоспроможнiстю торгiвельного пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Анна Юрiївна Ковальчук; наук. кер. Олена Василiвна Осичка. - ОНЕУ, 2024. - 69 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: онкурентоспроможність
підприємство
управління
ефективність
оцінювання
ринок одягу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства. Проаналізовано тенденції розвитку ринку одягу та фінансово-господарську діяльність ДП «ЛПП УКРАЇНА». Запропоновано заходи з управління конкурентоспроможністю магазину RESERVED ДП «ЛПП УКРАЇНА».
Theoretical aspects of enterprise competitiveness management are considered in the work. Trends in the development of the clothing market and the financial and economic activity of SE "LPP UKRAINE" were analyzed. Measures to manage the competitiveness of the RESERVED store of SE "LPP UKRAINE" are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Kovalchuk.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ковальчук_реферат.pdf457,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Kovalchuk1.pdf3,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.