Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17757
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШикіна, О.В.-
dc.contributor.authorЯценюк, Н.С.-
dc.date.accessioned2024-06-10T06:43:11Z-
dc.date.available2024-06-10T06:43:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifierУДК: 338.48:004.738-
dc.identifier.citationШикіна О.В. Організація надання послуг для бізнес-туристів / О.В. Шикіна, Н.С. Яценюк // «Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності: глобальні виклики»: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ.конф., (Харків, 15 квітня 2024 р.). –Харків: Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2024. – С. 126-128. - Режим доступу: http://surl.li/udeppen_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17757-
dc.description.abstractТези висвітлюють аспекти організації надання послуг для бізнес-туристів, що є важливою складовою сучасної індустрії гостинності. У роботі розглядаються специфічні потреби та вимоги бізнес-туристів, особливості організації бізнес-заходів, таких як конференції, семінари та корпоративні зустрічі. Аналізуються ключові елементи сервісу, включаючи технічне оснащення, логістичну підтримку та високий рівень обслуговування. Особлива увага приділяється інноваційним підходам і технологіям, що сприяють підвищенню ефективності обслуговування бізнес-туристів, а також успішним кейсам надання таких послуг у провідних готельних мережах.en_US
dc.description.abstractTheses highlight aspects of the organization of service provision for business tourists, which is an important component of the modern hospitality industry. The work examines the specific needs and requirements of business tourists, the specifics of organizing business events, such as conferences, seminars, and corporate meetings. The key elements of the service are analyzed, including technical equipment, logistical support and high level of service. Special attention is paid to innovative approaches and technologies that contribute to the improvement of the efficiency of service to business tourists, as well as successful cases of providing such services in leading hotel chains.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherХарківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетоваen_US
dc.subjectбізнес-туризмen_US
dc.subjectпослугиen_US
dc.subjectbusiness tourismen_US
dc.subjectservicesen_US
dc.titleОрганізація надання послуг для бізнес-туристівen_US
dc.title.alternativeOrganization of services for business touristsen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.