Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17758
Назва: Побудова туристичного бренду України у повоєнний час
Інші назви: Construction of the tourism brand of Ukraine in the post-war period
Автори: Нєчева, Н.В.
Шикіна, О.В.
Niecheva, N.
Shykina, O.
Бібліографічний опис: Нєчева Н.В. Побудова туристичного бренду України у повоєнний час / Н.В. Нєчева, О.В. Шикіна // Гостинність і туризм майбутнього: наукові та практичні горизонти: зб. тез доповідей ІІІ-ої Міжнар. наук.-практ.конф. (Київ, 16-17 травня 2024 р.). –Київ: НУБіП України, 2024. – С. 176-179. – Режим доступу: http://surl.li/udesk
Дата публікації: 2024
Видавництво: НУБіП України
Ключові слова: туристичний бренд
повоєнний час
відновлення індустрії
ребрендинг
міжнародний ринок
tourism brand
post-war period
recovery of the industry
rebranding
international market
Короткий огляд (реферат): Тези присвячені аналізу стратегії побудови туристичного бренду України у повоєнний час. Розглядаються основні виклики та можливості, з якими стикається країна в процесі відновлення туристичної індустрії. Автори досліджують ефективні підходи до ребрендингу та просування України як привабливого туристичного напрямку на міжнародному ринку. Особлива увага приділяється ролі маркетингових комунікацій, розвитку інфраструктури, культурної спадщини та природних ресурсів у формуванні позитивного іміджу країни. У статті також аналізуються кейси успішного відновлення туристичних брендів інших країн після кризових ситуацій, що можуть бути застосовані в українському контексті
Theses are devoted to the analysis of the strategy of building a tourism brand of Ukraine in the post-war period. The main challenges and opportunities that the country faces in the process of restoring the tourism industry are considered. The authors explore effective approaches to rebranding and promoting Ukraine as an attractive tourist destination on the international market. Special attention is paid to the role of marketing communications, infrastructure development, cultural heritage and natural resources in forming a positive image of the country. The article also analyzes cases of successful restoration of tourism brands of other countries after crisis situations, which can be applied in the Ukrainian context.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17758
Інші ідентифікатори: УДК 338.48:656.1(075.8)
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.