Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17761
Title: Цифрові інструменти для оптимізації роботи готелів
Other Titles: Digital tools for hotel optimization
Authors: Шикіна, О.В.
Нєчева, Н.В.
Shykina, O.
Niecheva, N.
Citation: Шикіна О.В. Цифрові інструменти для оптимізації роботи готелів / О.В. Шикіна, Н.В Нєчева // Сучасні технології маркетингу: матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф. (Луцьк, 7 березня 2024 р.) / відп. ред. В. С. Рейкін; Волинський нац. Ун-т імені Лесі Українки. – Луцьк: Вежа-Друк , 2024. – С. 119-121.
Issue Date: 2024
Publisher: Вежа-Друк
Keywords: готельний бізнес
цифрові інструменти
оптимізації бронювань
hotel business
digital tools
optimization of bookings
Abstract: Сучасний готельний бізнес великою мірою обумовлений використанням цифрових інструментів, які сприяють покращенню обслуговування та оптимізації бронювань. Це не тільки підвищує конкурентоспроможність готелів, але і стає ключовим фактором для залучення та утримання клієнтів. Зростання конкуренції на ринку готельних послуг вимагає від готелів активно проводити моніторинг нових підходів до залучення клієнтів.
The modern hotel business is largely driven by the use of digital tools that help improve service and optimize bookings. This not only increases the competitiveness of hotels, but also becomes a key factor for attracting and retaining customers. Increasing competition in the market of hotel services requires hotels to actively monitor new approaches to attracting customers.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17761
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.