Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17802
Title: Шляхи підвищення якості послуг на підприємстві готельного господарства
Other Titles: Ways of improving the quality of services at the hotel industry
Authors: Вікторова, А.П.
Citation: Вікторова А.П. Шляхи пiдвищення якостi послуг на пiдприємствi готельного господарства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.242 "Туризм" за освiтньою програмою" Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Анастасiя Павлiвна Вiкторова; наук. кер. Наталя Валерiївна Нєчева. - ОНЕУ, 2024. - 65 c.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: ресторанне господарство
управління рестораном
управління персоналом ресторану
якість ресторанних послуг
ресторан
restaurant business
restaurant management
restaurant personnel management
quality of restaurant services
restaurant
Abstract: У роботі досліджено поняття та особливості якості готельних послуг, вивчено механізми управління якістю послуг у готелях, проаналізовано методи оцінки якості надання послуг на підприємствах готельного господарства. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність готельного комплексу «Bristol Hotel Odesa», оцінено якість послуг у готельному комплексі «Bristol Hotel Odesa», оцінено конкурентну позицію готелю «Bristol Hotel Odesa» для вивчення можливостей щодо підвищення якості надання послуг. Надано пропозиції щодо удосконалення якості послуг у «Bristol Hotel Odesa», запропоновано шляхи підвищення якості послуг у готельному комплексі «Bristol Hotel Odesa».
The concept and features of the quality of hotel services were studied in the work, the mechanisms of managing the quality of services in hotels were studied, and the methods of assessing the quality of service provision at hotel enterprises were analyzed. The financial and economic activity of the hotel complex "Bristol Hotel Odesa" was analyzed, the quality of services in the hotel complex "Bristol Hotel Odesa" was evaluated, the competitive position of the hotel "Bristol Hotel Odesa" was evaluated in order to study opportunities for improving the quality of services. Proposals for improving the quality of services at "Bristol Hotel Odesa" were provided, ways to improve the quality of services at the "Bristol Hotel Odesa" hotel complex were suggested
URI: http://local.lib/diploma/2024Viktorova.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вікторова А.П. реферат.pdf519,38 kBAdobe PDFView/Open
Viktorova2024.pdf2,95 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.