Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17806
Назва: Моніторинг світового ринку готельних послуг
Інші назви: Monitoring of the global market of hotel services
Автори: Загарій, Є.С.
Бібліографічний опис: Загарій Є.С. Монiторинг свiтового ринку готельних послуг: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанний бiзнес " за освiтньою програмою " Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Єлизавета Сергiївна Загарiй ; наук. кер. Свiтлана Сергiївна Галасюк. - ОНЕУ, 2024. - 81 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: моніторинг
світовий ринок готельного бізнесу
готельні послуги
маркетингові інструменти
Короткий огляд (реферат): Об'єкт дослідження – світовий ринок готельних послуг. Предмет дослідження – теоретичні і практичні аспекти моніторингу ринку готельних послуг. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МОНІТОРИНГУ СВІТОВОГО РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ. Надається детальна характеристика основних дефініцій: готельні послуги, готельний бізнес, засоби колективного розміщення. Аналізується інформаційне забезпечення моніторингу світового ринку готельних послуг. Наводиться система показників моніторингу готельних послуг. РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО СВІТОВОГО РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ. Досліджується світовий ринок готельних послуг та основні регіональні ринки. Проводиться аналіз транснаціональних готельних об'єднань як найбільш ефективної форми організації готельного бізнесу. РОЗДІЛ 3. ПРОВІДНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СВІТОВОГО РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ. Аналізуються провідні маркетингові інструменти у готельному бізнесі. Пропонується впровадження інноваційних технологій для підвищення ефективності готельних послуг.
The object of the study is the world market of hotel services. The subject of the study is the theoretical and practical aspects of hotel services market monitoring. CHAPTER 1. THEORETICAL BASICS OF MONITORING THE WORLD MARKET OF HOTEL SERVICES. A detailed description of the main definitions is provided: hotel services, hotel business, means of collective accommodation. Information support for monitoring the global market of hotel services is analyzed. A system of indicators for monitoring hotel services is given. CHAPTER 2. STATE OF DEVELOPMENT OF THE MODERN WORLD MARKET OF HOTEL SERVICES. The world market of hotel services and the main regional markets are studied. Transnational hotel associations are analyzed as the most effective form of hotel business organization. CHAPTER 3. LEADING TRENDS IN THE DEVELOPMENT OF THE WORLD MARKET OF HOTEL SERVICES. The leading marketing tools in the hotel business are analyzed. It is proposed to introduce innovative technologies to increase the efficiency of hotel services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Zagaria.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Загарій Єлизавета - Реферат.pdf608,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Zagaria2024.pdf2,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.