Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17806
Title: Моніторинг світового ринку готельних послуг
Other Titles: Monitoring of the global market of hotel services
Authors: Загарій, Є.С.
Citation: Загарій Є.С. Монiторинг свiтового ринку готельних послуг: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанний бiзнес " за освiтньою програмою " Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Єлизавета Сергiївна Загарiй ; наук. кер. Свiтлана Сергiївна Галасюк. - ОНЕУ, 2024. - 81 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: моніторинг
світовий ринок готельного бізнесу
готельні послуги
маркетингові інструменти
Abstract: Об'єкт дослідження – світовий ринок готельних послуг. Предмет дослідження – теоретичні і практичні аспекти моніторингу ринку готельних послуг. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МОНІТОРИНГУ СВІТОВОГО РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ. Надається детальна характеристика основних дефініцій: готельні послуги, готельний бізнес, засоби колективного розміщення. Аналізується інформаційне забезпечення моніторингу світового ринку готельних послуг. Наводиться система показників моніторингу готельних послуг. РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО СВІТОВОГО РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ. Досліджується світовий ринок готельних послуг та основні регіональні ринки. Проводиться аналіз транснаціональних готельних об'єднань як найбільш ефективної форми організації готельного бізнесу. РОЗДІЛ 3. ПРОВІДНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СВІТОВОГО РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ. Аналізуються провідні маркетингові інструменти у готельному бізнесі. Пропонується впровадження інноваційних технологій для підвищення ефективності готельних послуг.
The object of the study is the world market of hotel services. The subject of the study is the theoretical and practical aspects of hotel services market monitoring. CHAPTER 1. THEORETICAL BASICS OF MONITORING THE WORLD MARKET OF HOTEL SERVICES. A detailed description of the main definitions is provided: hotel services, hotel business, means of collective accommodation. Information support for monitoring the global market of hotel services is analyzed. A system of indicators for monitoring hotel services is given. CHAPTER 2. STATE OF DEVELOPMENT OF THE MODERN WORLD MARKET OF HOTEL SERVICES. The world market of hotel services and the main regional markets are studied. Transnational hotel associations are analyzed as the most effective form of hotel business organization. CHAPTER 3. LEADING TRENDS IN THE DEVELOPMENT OF THE WORLD MARKET OF HOTEL SERVICES. The leading marketing tools in the hotel business are analyzed. It is proposed to introduce innovative technologies to increase the efficiency of hotel services.
URI: http://local.lib/diploma/2024Zagaria.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Загарій Єлизавета - Реферат.pdf608,02 kBAdobe PDFView/Open
Zagaria2024.pdf2,73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.