Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17826
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності на підприємствах ресторанного господарства (на прикладі ТОВ «Україна»)
Інші назви: Improvement of marketing activities at restaurant enterprises (on the example of LLC "Ukraine")
Автори: Цибульська, О.А.
Бібліографічний опис: Цибульська О.А. Удосконалення маркетингової дiяльностi на пiдприємствах ресторанного господарства (на прикладi ТОВ "Україна"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Олена Анатолiївна Цибульська ; наук. кер. Вiктор Григорович Герасименко. - ОНЕУ, 2024. - 64 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: витрати
маркетинг
реклама
ресторан
інновації
інформаційні системи
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єктом дослідження є ресторан «Україна». Предметом дослідження є цільова аудиторія, попит на послуги, конкурентоспроможність, виробнича і фінансова діяльність, маркетингові стратегії та якість надання послуг ресторану. Метою написання дипломної роботи є удосконалення маркетингової діяльності на підприємствах ресторанного господарства. У даній роботі бакалавра розглядаються пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства ресторанної індустрії в сучасних умовах. У роботі проаналізовано теоретичні засади дослідження маркетингової діяльності підприємства ресторанного бізнесу, проаналізовано основні показники господарської та фінансової діяльності досліджуваного підприємства – ресторану «Україна», обґрунтовано рекомендації з покращення маркетингової діяльності закладу з використанням сучасних інформаційних систем.
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices. The object of the research is the restaurant "Ukraine". The subject of the study is the target audience, demand for services, competitiveness, production and financial activity, marketing strategies and the quality of restaurant services. The purpose of writing a diploma thesis is to improve marketing activities at enterprises of the restaurant industry. This bachelor's thesis examines proposals for improving the marketing activities of a restaurant industry enterprise in modern conditions. The paper analyzes the theoretical foundations of the research of the marketing activity of the restaurant business enterprise, analyzes the main economic and financial indicators of the researched enterprise - restaurant "Ukraine", substantiates recommendations for improving the marketing activity of the establishment using modern information systems
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Tsybulska.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tsybulska2024.pdf2,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.