Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17912
Назва: Економічне обґрунтування проєкту створення магазину з продажу квітів
Інші назви: Economic substantiation of the project of creating a flower shop
Автори: Славич, М.В.
Бібліографічний опис: Славич М.В. Економiчне обгрунтування проєкту створення магазину з продажу квiтiв: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка та планування бiзнесу" / Марiя Валерiївна Славич ; наук. кер. Надiя Вячеславiвна Кiчук. - ОНЕУ, 2024. - 84 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: торгівля
магазин квітів
бізнес-проєкт
конкурентні переваги
витрати прибутковість
ефективність
можливі ризики
trade
flower shop
business project
competitive advantages
costs
profitability
efficiency
possible risks
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядається можливість започаткування власного бізнесу в Україні в сфері роздрібної торгівлі, а саме: пропонується бізнес-ідея створення магазину квітів. Розглянуто загальну концепцію бізнесу, проаналізовано умови організації та здійснення підприємницької діяльності на ринку роздрібної торгівлі квітами. Проаналізовано конкурентне середовище у сфері торгівлі квітами а також визначені основні конкурентні переваги створюваного бізнесу. Запропоновано проєкт створення магазину квітів. Сформовані стартові і поточні витрати на обгрунтування проєкту, розраховані поточні витрати, а також спрогнозований прибуток від реалізації продукції. В роботі представлено економічне обґрунтування доцільності реалізації бізнес-проєкту, наведені ключові ризики реалізації проєкту та заходи щодо їх мінімізації.
The work deals with the theoretical aspects of starting a business in Ukraine in the sphere of retail trade, namely: the business idea of opening a flower shop is proposed; the conditions of organization and implementation of business activities on the flower retail market were analyzed. The competitive environment in the field of flower trade was analyzed and the main competitive advantages of the business being created were determined. The project of creating a flower shop is proposed. Formed initial and current costs for the justification of the project, calculated current costs, as well as projected profit from the sale of products. The work presents the economic justification of the feasibility of implementing the business project, the key risks of project implementation and measures to minimize them are given
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Slavich.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Skalauch2024.pdf265,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Slavich-1.pdf521,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.