Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17912
Title: Економічне обґрунтування проєкту створення магазину з продажу квітів
Other Titles: Economic substantiation of the project of creating a flower shop
Authors: Славич, М.В.
Citation: Славич М.В. Економiчне обгрунтування проєкту створення магазину з продажу квiтiв: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка та планування бiзнесу" / Марiя Валерiївна Славич ; наук. кер. Надiя Вячеславiвна Кiчук. - ОНЕУ, 2024. - 84 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: торгівля
магазин квітів
бізнес-проєкт
конкурентні переваги
витрати прибутковість
ефективність
можливі ризики
trade
flower shop
business project
competitive advantages
costs
profitability
efficiency
possible risks
Abstract: У роботі розглядається можливість започаткування власного бізнесу в Україні в сфері роздрібної торгівлі, а саме: пропонується бізнес-ідея створення магазину квітів. Розглянуто загальну концепцію бізнесу, проаналізовано умови організації та здійснення підприємницької діяльності на ринку роздрібної торгівлі квітами. Проаналізовано конкурентне середовище у сфері торгівлі квітами а також визначені основні конкурентні переваги створюваного бізнесу. Запропоновано проєкт створення магазину квітів. Сформовані стартові і поточні витрати на обгрунтування проєкту, розраховані поточні витрати, а також спрогнозований прибуток від реалізації продукції. В роботі представлено економічне обґрунтування доцільності реалізації бізнес-проєкту, наведені ключові ризики реалізації проєкту та заходи щодо їх мінімізації.
The work deals with the theoretical aspects of starting a business in Ukraine in the sphere of retail trade, namely: the business idea of opening a flower shop is proposed; the conditions of organization and implementation of business activities on the flower retail market were analyzed. The competitive environment in the field of flower trade was analyzed and the main competitive advantages of the business being created were determined. The project of creating a flower shop is proposed. Formed initial and current costs for the justification of the project, calculated current costs, as well as projected profit from the sale of products. The work presents the economic justification of the feasibility of implementing the business project, the key risks of project implementation and measures to minimize them are given
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17912
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Skalauch2024.pdf265,96 kBAdobe PDFView/Open
2024Slavich.pdf1,78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.