Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18007
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаландіна, О.О.-
dc.date.accessioned2024-07-29T07:23:31Z-
dc.date.available2024-07-29T07:23:31Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБаландіна О.О. Розробка рекомендацiй щодо удосконалення маркетингової товарної полiтики ТОВ "Холдiнгова компанiя Мiкрон": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олександра Олексiївна Болондiна; наук. кер. Iрина Олександрiвна Жарська. - ОНЕУ, 2024. - 94 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Balandina.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингу та сучасні концепції управління товарним асортиментом, позиціонуванням товарів, ціноутворенням і просуванням. Методи дослідження включали абстракцію, аналіз, синтез, зіставлення й узагальнення, що дозволило глибоко вивчити сутність і функції маркетингової товарної політики. Використано графо-аналітичні методи для оцінки ефективності маркетингової діяльності. Проаналізовано загальний, економічний та маркетинговий стан підприємства, наведенні графіки та таблиці, зроблені висновки на основі яких наведені рекомендації. Запропоновано впровадити системи управління якістю товару та покращення збуту товару які допоможуть підприємству досягнути поставлених цілей.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects marketing and modern concepts of product range management, product positioning, pricing and promotion. Research methods included abstraction, analysis, synthesis, comparison and generalization, which made it possible to deeply study the essence and functions of marketing commodity policy. Graph-analytical methods were used to assess the effectiveness of marketing activities. Author analysis general, economic and marketing condition of the enterprise, schedules and tables, conclusions on the basis of which recommendations are given. The qualification work provides proposals for implement product quality management systems and assortment management system that will help the enterprise achieve its goals.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтоварна політикаen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова товарна політикаen_US
dc.subjectТОВ «Холдінгова компанія Мікрон»en_US
dc.subjectcommodity policyen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing commodity policyen_US
dc.subject«Holding Company Micron LLC»en_US
dc.titleРозробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової товарної політики ТОВ «Холдінгова компанія Мікрон»en_US
dc.title.alternativeDevelopment of recommendations for improving the marketing product policy of «Holding Company Micron LLC»en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат баландіна.pdf466,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Balandina2024.pdf971,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.