Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18009
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалтажи, Е.І.-
dc.date.accessioned2024-07-29T07:33:52Z-
dc.date.available2024-07-29T07:33:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБалтажи Е.І. Аналiз маркетингового середовища та розробка рекомендацiй щодо його урахування в дiяльностi пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Ельвiра Iллiвна Балтажи; наук. кер. Iрина Олександрiвна Жарська. - ОНЕУ, 2024. - 107 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Baltazhi.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти дослідження маркетингового середовища підприємств. Проаналізовано мapкeтингове середовище інтернет-магазину жіночого одягу ISSA PLUS. Запропоновано peкомeндaції з урахування маркетингового середовища в діяльності інтернет-магазину жіночого одягу ISSA PLUSen_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of researching the marketing environment of enterprises. The marketing environment of the online women's clothing store ISSA PLUS has been analyzed. Recommendations for considering the marketing environment in the activities of the online women's clothing store ISSA PLUS are proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectаналіз маркетингового середовищаen_US
dc.subjectінтернет-магазин ISSA PLUSen_US
dc.subjectінструменти маркетингуen_US
dc.subjectуправління маркетинговим середовищемen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.subjectanalysis of the marketing environmenten_US
dc.subjectonline store ISSA PLUSen_US
dc.subjectmarketing toolsen_US
dc.subjectmanagement of the marketing environmenten_US
dc.titleАналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності підприємстваen_US
dc.title.alternativeAnalysis of the marketing environment and development of recommendations for its consideration in the company's activitiesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_до_роботи_ балтажи.pdf231,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Baltazhi2024.pdf499,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.