Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18009
Title: Аналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності підприємства
Other Titles: Analysis of the marketing environment and development of recommendations for its consideration in the company's activities
Authors: Балтажи, Е.І.
Citation: Балтажи Е.І. Аналiз маркетингового середовища та розробка рекомендацiй щодо його урахування в дiяльностi пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Ельвiра Iллiвна Балтажи; наук. кер. Iрина Олександрiвна Жарська. - ОНЕУ, 2024. - 107 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетингове середовище
аналіз маркетингового середовища
інтернет-магазин ISSA PLUS
інструменти маркетингу
управління маркетинговим середовищем
marketing environment
analysis of the marketing environment
online store ISSA PLUS
marketing tools
management of the marketing environment
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти дослідження маркетингового середовища підприємств. Проаналізовано мapкeтингове середовище інтернет-магазину жіночого одягу ISSA PLUS. Запропоновано peкомeндaції з урахування маркетингового середовища в діяльності інтернет-магазину жіночого одягу ISSA PLUS
The work deals with the theoretical aspects of researching the marketing environment of enterprises. The marketing environment of the online women's clothing store ISSA PLUS has been analyzed. Recommendations for considering the marketing environment in the activities of the online women's clothing store ISSA PLUS are proposed.
URI: http://local.lib/diploma/2024Baltazhi.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат_до_роботи_ балтажи.pdf231,19 kBAdobe PDFView/Open
Baltazhi2024.pdf499,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.