Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18016
Title: Стратегія маркетингу для підвищенні конкурентоспроможності підприємства під час війни: на прикладі ТОВ «Пекін»
Other Titles: "Marketing strategy to increase the competitiveness of the enterprise during the war: on the example of Peking LLC"
Authors: Іжикевич, Ю.В.
Citation: Іжикевич Ю.В. Стратегiя маркетингу для пiдвищеннi конкурентоспроможностi пiдприємства пiд час вiйни: на прикладi ТОВ "Пекiн": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Юлiя Вадимiвна Iжикевич; наук. кер. Аркадiй Олексiйович Губерник. - ОНЕУ, 2024. - 85 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: системи управління
підвищення ефективності
економічний аналіз
реалізацію продуктів харчування
management systems
increasing efficiency
economic analysis
sale of food products
Abstract: Актуальність теми. Перебудова системи управління національною економікою створила якісно нові умови функціонування підприємств ресторанного господарства, що потребує реформування системи управління, підвищення ефективності діяльності закладів ресторанного господарства в нових умовах. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних знань з економічного аналізу, обліку, фінансових результатів підприємства. Об’єктом дослідження э Товариство з обмеженою відповідальністю «Пекін»,(ресторан Китайської кухні) основна ділянка діяльності якого припадає на реалізацію продуктів харчування. Теоретичною основою э навчальні та методичні посібники з аналізу господарської діяльності, дані статистичних збірників, статті з економічних періодичних видань, праці сучасних економістів з досліджуваних питань, тощо з питань управління закладами ресторанного господарства, конкурентоспроможності, нормативні документи, аналітичні узагальнення, що характеризують стан розвитку закладів ресторанного господарства в місті Миколаїв. Практичною основою є данні первинних документів та облікових реєстрів з обліку ТОВ «Пекін» за 2022 –2023 роки, а також показники фінансової звітності за ті ж роки. Робота складається з трьох розділів.
Actuality of theme. The restructuring of the management system of the national economy created qualitatively new conditions for the operation of restaurant enterprises, which requires the reform of the management system and the improvement of the efficiency of restaurant enterprises in new conditions. The subject of the study is a set of theoretical and practical knowledge on economic analysis, accounting, financial results of the enterprise. The object of the study is Beijing Limited Liability Company (Chinese cuisine restaurant), the main area of which is the sale of food products. The theoretical basis is educational and methodological manuals for the analysis of economic activity, data from statistical collections, articles from economic periodicals, works of modern economists on researched issues, etc. on the management of restaurant establishments, competitiveness, regulatory documents, analytical generalizations characterizing the state of development of establishments restaurant industry in the city of Mykolaiv. The practical basis is the data of the primary documents and accounting registers of Beijing LLC for the years 2022-2023, as well as financial reporting indicators for the same years. The work consists of three sections.
URI: http://local.lib/diploma/2024Izhikevich.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Izhikevich2024.pdf687,51 kBAdobe PDFView/Open
Реферат Іжикевич Юлія.pdf746,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.