Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18038
Назва: Сегментування ринку продуктів і послуг фінансової установи «Monobank» (на прикладі використання банківського продукту АТ «Універсал Банк»)
Інші назви: Segmentation of the market of products and services of the financial institution «Monobank» (on the example of using the banking product of JSC «Universal Bank»)
Автори: Чакір, М.С.
Бібліографічний опис: Чакір М.С. Сегментування ринку продуктiв i послуг фiнансової установи "Monobank" (на прикладi використання банкiвського продукту АТ "Унiверсал Банк"): квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Марiя Сергiївна Чакiр; наук. кер. Олександр Валентинович Обнявко . - ОНЕУ, 2024. - 73 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: сегментування ринку продуктів і послуг
комплекс маркетингу
фінансова установа «Monobank»
АТ «Універсал Банк»
market segmentation of products and services
marketing complex
financial institution «Monobank»
JSC «Universal Bank»
Короткий огляд (реферат): У роботі визначено роль сегментування ринку продуктів і послуг, які використовуються підприємствами у своїй господарчій діяльності. Зроблено організаційно-економічну оцінку фінансової установи «Monobank»; проаналізовано маркетингове середовище фінансової установи; досліджено комплекс маркетингу фінансової установи «Monobank» та сегментування ринку продуктів і послуг фінансової установи «Monobank». Надано пропозиції щодо вдосконалення системи маркетингу фінансової установи «Monobank». за якими було досліджено економічний ефект від впровадження.
The work defines the role of market segmentation of products and services used by enterprises in their economic activities. An organizational and economic assessment of the financial institution «Monobank» was made; the marketing environment of the financial institution was analyzed; the marketing complex of the financial institution «Monobank» and the market segmentation of products and services of the financial institution «Monobank» were investigated. Proposals for improving the marketing system of the financial institution «Monobank» were provided. according to which the economic effect of implementation was investigated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Chakir.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chakir2024.pdf357,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Чакір Марія Сергіївна.pdf145,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.