Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18080
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемчук, М.В.-
dc.date.accessioned2024-08-01T06:46:32Z-
dc.date.available2024-08-01T06:46:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДемчук М.В. Удосконалення органiзацiї обслуговування в курортних готелях на прикладi готелю Немо: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Марина Вiкторiвна Демчук; наук. кер. Ольга Володимирiвна Шикiна . - ОНЕУ , 2024. - 72 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18080-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єктом дослідження – процес удосконалення організації обслуговування в курортних готелях. Предметом дослідження є науково-практичні питання удосконалення організації обслуговування в курортних готелях на прикладі готелю «Немо». Метою роботи є генерація шляхів удосконалення організації обслуговування в готелі «Немо». У роботі проаналізовано діяльність готелю «Немо», виявлено його конкурентне становище та виокремлено слабкі сторони діяльності готелю у порівнянні з її конкурентами. За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження ряду заходів. Проаналізована ефективність, враховуючи витрати на впровадження заходів.en_US
dc.description.abstractThe qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of the research is the process of improving the organization of service in resort hotels. The subject of the study is scientific and practical issues of improving the organization of service in resort hotels using the example of the Nemo hotel. The purpose of the work is to generate ways to improve the organization of service at the Nemo Hotel. The work analyzes the activity of the Nemo hotel, reveals its competitive position, and highlights the weak points of the hotel's activity compared to its competitors. Based on the results of the study, the feasibility of implementing a number of measures was formulated. The effectiveness was analyzed, taking into account the costs of implementing the measures.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectнадання послугen_US
dc.subjectготельen_US
dc.subjectудосконалення організаціїen_US
dc.subjectНемоen_US
dc.subjectзадоволення гостейen_US
dc.subjectprovision of servicesen_US
dc.subjecthotelen_US
dc.subjectimprovement of organizationen_US
dc.subjectNemoen_US
dc.subjectguest satisfactionen_US
dc.titleУдосконалення організації обслуговування в курортних готелях (на прикладі готелю Немо)en_US
dc.title.alternativeImproving the organization of service in resort hotels (on the example of the Nemo hotel)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Демчук.pdf261,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Demchuk.pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.