Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18080
Title: Удосконалення організації обслуговування в курортних готелях (на прикладі готелю Немо)
Other Titles: Improving the organization of service in resort hotels (on the example of the Nemo hotel)
Authors: Демчук, М.В.
Citation: Демчук М.В. Удосконалення органiзацiї обслуговування в курортних готелях на прикладi готелю Немо: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Марина Вiкторiвна Демчук; наук. кер. Ольга Володимирiвна Шикiна . - ОНЕУ , 2024. - 72 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: надання послуг
готель
удосконалення організації
Немо
задоволення гостей
provision of services
hotel
improvement of organization
Nemo
guest satisfaction
Abstract: Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єктом дослідження – процес удосконалення організації обслуговування в курортних готелях. Предметом дослідження є науково-практичні питання удосконалення організації обслуговування в курортних готелях на прикладі готелю «Немо». Метою роботи є генерація шляхів удосконалення організації обслуговування в готелі «Немо». У роботі проаналізовано діяльність готелю «Немо», виявлено його конкурентне становище та виокремлено слабкі сторони діяльності готелю у порівнянні з її конкурентами. За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження ряду заходів. Проаналізована ефективність, враховуючи витрати на впровадження заходів.
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of the research is the process of improving the organization of service in resort hotels. The subject of the study is scientific and practical issues of improving the organization of service in resort hotels using the example of the Nemo hotel. The purpose of the work is to generate ways to improve the organization of service at the Nemo Hotel. The work analyzes the activity of the Nemo hotel, reveals its competitive position, and highlights the weak points of the hotel's activity compared to its competitors. Based on the results of the study, the feasibility of implementing a number of measures was formulated. The effectiveness was analyzed, taking into account the costs of implementing the measures.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18080
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат_Демчук.pdf261,86 kBAdobe PDFView/Open
2024Demchuk.pdf1,09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.