Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18096
Назва: Напрями удосконалення мотивації праці на підприємствах готельного господарства (за матеріалами готелю «Оберіг»)
Інші назви: Directions for improving labor motivation at hotel enterprises (based on the materials of the «Oberig» hotel)
Автори: Шиманська, А.В.
Бібліографічний опис: Шиманська А.В. Напрями удосконалення мотивацiї працi на пiдприємствах готельного господарства (за матерiалами готелю "Оберiг"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Анна Валентинiвна Шиманська ; наук. кер. Тетяна Анатолiвна Кундiловська . - ОНЕУ, 2024. - 79 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: готельний бізнес
якість готельних послуг
мотивація
споживач
персонал
економічна ефективність
hotel business
quality of hotel service
motivation
consumer
staff
economic efficiency
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес обґрунтування можливості застосування мотиваційних заходів персоналу підприємства готельного господарства. Предмет дослідження – сукупність теоретичних та практичних положень щодо застосування засобів мотивації персоналу підприємств готельного господарства. Метою кваліфікаційної роботи є визначення теоретичних, методичних та практичних засад формування механізму мотивації персоналу в закладах готельного господарства. У роботі досліджено особливості діяльності готельного бізнесу в сучасних умовах в Україні. Визначено засади законодавчого і нормативного регулювання діяльності підприємств готельного бізнесу. Досліджено мотивацію персоналу як чинника формування якості надання готельних послуг. Проведено аналіз господарської та організаційної діяльності готелю «Оберіг». Визначено задоволеність споживачів якістю готельних послуг. Розроблено напрями підвищення мотивації персоналу готелю «Оберіг».
The qualifying work consist an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of the research is the process of justifying the possibility of applying motivational measures to the stuff of the hotel industry. The subject of the research is a set of theoretical and practical provisions regarding the use of means of motivation for personnel of hotel enterprises. The purpose of the qualification work is to determine the theoretical, methodical and practical foundations of the formation of the stuff motivation mechanism in the hotel industry. The study examines the peculiarities of the hotel business in modern conditions in Ukraine. The principles of legislative and normative regulation of hotel business enterprises are defined. The motivation of staff as a factor in the formation of the quality of hotel services was studied. An analysis of the economic and organizational activities of the «Oberig» hotel was carried out. Consumer satisfaction with quality of hotel services was determined. Directions for increasing the motivation of the staff of the «Oberig» hotel have been developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Shymanska.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shymanska2024.pdf654,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат_Шиманська А.В..pdf538,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.