Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18109
Назва: | Статистичне дослідження кон’юнктури ринку споживчих товарів в Україні |
Інші назви: | Statistical research of the consumer goods market in Ukraine |
Автори: | Ступницький, Б.О. |
Бібліографічний опис: | Ступницький Б.О. Статистичне дослiдження кон'юнктури ринку споживчих товарiв в Українi: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 051 "Економiка" за освiтньою програмою "Бiзнес-статистика та аналiтика" / Богдан Олексiйович Ступницький ; наук. кер. Олена Вiкторiвна Самотоєнкова. - ОНЕУ, 2024. - 83 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | роздрібна торгівля оборот середньодушовий товарооборот еластичність попит динаміка структура retail trade turnover per capita turnover elasticity demand dynamics structure |
Короткий огляд (реферат): | У кваліфікаційній роботі розглянуті теоретичні та методологічні основи статистичного дослідження ринку споживчих товарів.
Наведено методологію статистичного аналізу показників стану і розвитку ринку. Проведено статистичне дослідження стану споживчого ринку в Україні за 2015-2023 роки. Оцінено рівень задоволеності попиту населення товарами власного виробництва. Досліджено еластичність попиту на споживчі товари. З’ясовано загальну тенденцію розвитку споживчого ринку, змодельовано рівень середньодушового товарообороту у майбутніх періодах. Проведено регіональний аналіз та визначено диференціацію регіонів України за рівнем роздрібного товарообороту на душу населення. Виконано кореляційно-регресійний аналіз впливу чинників на рівень середньодушового товарообороту на душу населення в Україні.
Визначено шляхи для покращення функціонування ринку споживчих товарів в Україні. The bachelor's qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices. The object of research in the qualification work is the market of consumer goods. The qualification work examines the theoretical and methodological foundations of statistical research of the consumer goods market. The methodology of statistical analysis of indicators of the state and development of the market is given. A statistical study of the state of the consumer market in Ukraine for 2015-2023 was conducted. The level of satisfaction of the population's demand for products of its own production was assessed. The elasticity of demand for consumer goods has been studied. The general trend of the development of the consumer market has been clarified, the level of average per capita turnover in future periods has been simulated. A regional analysis was conducted and the differentiation of Ukraine's regions by the level of retail turnover per capita was determined. A correlation-regression analysis of the influence of factors on the level of average per capita turnover in Ukraine was performed. Ways to improve the functioning of the consumer goods market in Ukraine have been identified. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18109 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Реферат Ступницький Б.pdf | 456,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
2024Stupnytskyi.pdf | 2,77 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.