Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18122
Назва: Формування маркетингової політики туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми «Давай Поїдемо»
Інші назви: Formation of the marketing policy of a tourist enterprise (on the example of the tourist company "Let's Go"
Автори: Балабан, А.Г.
Бібліографічний опис: Балабан А.Г. Формування маркетингової полiтики туристичного пiдприємства (на прикладi туристичної фiрми "Давай поїдемо"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Ангелiна Геннадiївна Балабан ; наук. кер. Володимир Якович Павлоцький . - ОНЕУ , 2024. - 74 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингова політика
туристичне підприємство
marketing
marketing policy
tourist enterprise
Короткий огляд (реферат): Туристична галузь відіграє важливу роль в економіці України, приносячи значні доходи, створюючи робочі місця та стимулюючи розвиток інфраструктури. В умовах зростаючої конкуренції на ринку туристичних послуг, ефективна маркетингова політика стає ключовим фактором успішного функціонування та розвитку туристичних підприємств. Особливої актуальності набуває проблема формування оптимального комплексу маркетингу, який би дозволив туристичним компаніям не лише залучати нових клієнтів, але й утримувати існуючих, пропонуючи їм актуальні та якісні послуги.
The tourism industry plays an important role in the economy of Ukraine, bringing significant income, creating jobs and stimulating the development of infrastructure. In the conditions of growing competition in the market of tourist services, an effective marketing policy becomes a key factor in the successful functioning and development of tourist enterprises. The problem of forming an optimal marketing mix, which would allow tourism companies not only to attract new customers, but also to retain existing ones, by offering them relevant and high-quality services, is gaining particular relevance.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Balaban.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Балабан_автореферат.pdf401,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Balaban2024.pdf552,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.