Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18131
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПінті, О.І.-
dc.date.accessioned2024-08-06T10:59:34Z-
dc.date.available2024-08-06T10:59:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПінті, О.І. Формування бренду туристичної дестинацiї (на прикладi м. Одеса): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра :спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Оксана Iванiвна Пiнтi ; наук. кер. Наталя Валерiївна Нєчева . - ОНЕУ , 2024. - 87 c.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18131-
dc.description.abstractУ роботі досліджено поняття бренду як економічної категорії, розглянуто сутність та особливості бренду туристичної дестинації, вивчено роль бренду в підвищенні привабливості туристичних дестинацій. Надано загальну характеристика туристичного потенціалу Одеси, проаналізовано туристичний сектор міста Одеса, оцінено використання елементів брендингу в просуванні Одеси як туристичної дестинації. Запропоновано використання зарубіжного досвіду в формуванні бренду Одеси як туристичного регіону. Надано рекомендації щодо покращення туристичного бренду міста Одеса.en_US
dc.description.abstractIn the qualification work explores the concept of a brand as an economic category, considers the essence and peculiarities of a tourist destination brand, and studies the role of branding in enhancing the attractiveness of tourist destinations. It provides a general overview of Odessa's tourism potential, analyzes the tourism sector of the city, and evaluates the use of branding elements in promoting Odessa as a tourist destination. The utilization of international experience in forming Odessa's brand as a tourist region is proposed. Recommendations for improving the tourist brand of the city of Odessa are provided.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуристичний брендen_US
dc.subjectтуристична дестинаціяen_US
dc.subjectбренд туристичної дестинаціїen_US
dc.subjectбренд Одесиen_US
dc.subjecttourist branden_US
dc.subjecttourist destinationen_US
dc.subjectdestination branden_US
dc.subjectOdessa branden_US
dc.titleФормування бренду туристичної дестинації (на прикладі м. Одеса)en_US
dc.title.alternativeFormation of Tourist Destination Brand (Case Study: Odessa)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат Пінті О.І.pdf523,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Pinti.pdf1,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.