Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18135
Назва: Розвиток франчайзингових відносин у туристичній діяльності
Інші назви: Development of franchising relations in tourist activities
Автори: Якуніна, Є.О.
Бібліографічний опис: Якуніна, Є.О. Розвиток франчайзингових вiдносин у туристичнiй дiяльностi: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Єлизавета Олегiвна Якунiна; наук. кер. Ганна Костянтинiвна Бедрадiна. - ОНЕУ, 2024. - 69 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: франшиза
туристичний ринок
туристична діяльність
туристична мережа
франчайзингова модель
franchise
tourist market
tourist activity
tourist network
franchise model
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження – франчайзингові відносини у туристичній діяльності. Предметом дослідження є особливості та перспективи розвитку франчайзингових відносин у туристичної галузі. Метою роботи є дослідження та обґрунтування ефективних стратегій розвитку франчайзингових відносин у туристичній діяльності для підвищення конкурентоспроможності та стійкості підприємств в умовах сучасного ринку. У роботі розкрито основні поняття та принципи франчайзингової форми організації туристичного бізнесу, охарактеризовано переваги та недоліки франчайзингу на ринку туристичних послуг. Проведено аналіз тенденції розвитку франчайзингових мереж у туристичній галузі, а також виконано порівняльну характеристику франчайзингових мереж на туристичному ринку України та досліджено динаміку розвитку франчайзингових мереж на туристичному ринку. За результатами дослідження, розроблено шляхи підвищення ефективності застосування франчайзингу в туристичній діяльності та сформовано пропозиції щодо вдосконалення франчайзингових моделей та стратегій в туристичній галузі.
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices. The object of research is franchising relations in tourism. The subject of the study is the peculiarities and prospects of the development of franchising relations in the tourism industry. The purpose of the work is research and substantiation of effective strategies for the development of franchising relations in tourism activities to increase the competitiveness and sustainability of enterprises in the conditions of the modern market. The work reveals the main concepts and principles of the franchising form of tourism business organization, characterizes the advantages and disadvantages of franchising in the market of tourist services. The analysis of the development trend of franchise networks in the tourism industry was carried out, as well as the comparative characteristics of franchise networks in the tourist market of Ukraine and the dynamics of the development of franchise networks in the tourism market were studied. Based on the results of the research, ways of increasing the effectiveness of franchising in tourism activities were developed and suggestions were made for improving franchising models and strategies in the tourism industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Yakunina E..pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Якуніна Є.О.pdf468,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Yakunina E.2024.pdf770,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.