Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18142
Назва: Розробка бізнес-плану впровадження нової продукції на ТОВ «Баядера Логістик»
Інші назви: Development of a Business Plan for the Introduction of a New Product at LLC ‘Bayadera Logistic’
Автори: Демідова, А.О.
Бібліографічний опис: Демідова А.О. Розробка бiзнес-плану впровадження нової продукцiї на ТОВ "Баядера Логiстик": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка пiдприємства та органiзацiї пiдприємницької дiяльностi" / Алiна Олегiвна Демiдова ; Раїса Володимирiвна Грiнченко . - ОНЕУ , 2024. - 89 c.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: бізнес-план
нова продукція
стратегічний розвиток
ефективність діяльності
інвестиції
планування ресурсів
business plan
new product
strategic development
operational efficiency
investments
resource planning
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності розробки бізнес-планів, їхнє значення та роль для діяльності підприємств, розглянуті методологічні підходи до розробки та структури бізнес-планів, проаналізовано основні етапи та стадії розробки бізнес-плану. Проаналізовано господарську діяльність підприємства, його техніко-економічні та фінансові показники, на основі яких було досліджено потенціал підприємства до впровадження нового виду продукції для покращення ефективності та розвитку компанії. Запропоновано на основі розробленого бізнес-плану впровадити нову лінійку напоїв на підприємстві з інноваційною технологією розробки упаковки для диверсифікування асортименту та збільшення частки ринку компанії. Проєкт передбачає рентабельність продукції у розмірі 16,7% на першому році функціонування та окупність інвестицій протягом 5 років
The work deals with the theoretical aspects of business plan development, its significance, and its role in the activities of enterprises. It also considers methodological approaches to the development and structure of business plans, and analyzes the main stages and phases of business plan development. Author analysis the business activities of the enterprise, its technical-economic, and financial indicators were analyzed, based on which the potential of the enterprise to introduce a new product line to improve efficiency and development was studied It is proposed, based on the developed business plan, to introduce a new line of beverages at the enterprise using innovative packaging technology to diversify the assortment and increase the company’s market share. The project envisions a product profitability of 13.6% in the first year of operation and a payback period of 5 years.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Demidova.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_ Демідова А. О..pdf182,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Demidova2024.pdf424,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.