Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18154
Назва: Формування стратегії бренду в сфері освітніх послуг (на прикладі факультету міжнародної економіки ОНЕУ)
Інші назви: Formation of a brand strategy in the field of educational services (on the example of the International Economics Faculty ONEU)
Автори: Антонічук, Ю.І.
Бібліографічний опис: Антонічук Ю.І. Формування стратегiї бренду в сферi освiтнiх послуг (на прикладi факультету мiжнародної економiки ОНЕУ): квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Юрiй Iгорович Антонiчук ; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало . - ОНЕУ , 2024. - 66 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
бренд
конкуренція
маркетингове середовище
стратегія формування бренду
бренд викладача
організаційний бренд
marketing
brand
competition
marketing medium
brand shaping strategy
vikladach brand
organizational brand
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджуються сучасні тенденції у вдосконаленні стратегії бренду на прикладі Одеського національного економічного університету. Вона охоплює аналіз теоретичних засад формування стратегії бренду у сфері освітніх послуг, визначення поняття бренду, його аспекти та особливості просування стратегії бренду у сфері освітніх послуг. Робота також включає опис етапів формування стратегії бренду у сфері освітніх послуг та розглядає особливості стратегії бренду на кожному етапі життєвого циклу товару. Крім того, проведено аналіз основних економічних показників діяльності Одеського національного економічного університету, оцінено конкурентне середовище закладу та визначено його конкурентні переваги. У результаті розроблено рекомендації щодо вдосконалення стратегії формування бренду Одеського національного економічного університету, а також розраховано витрати та економічну ефективність впровадження цих рекомендацій.
The work examines modern trends in improving the brand strategy on the example of the Odessa National University of Economics. It covers the analysis of the theoretical foundations of the formation of a brand strategy in the field of educational services, the definition of the concept of a brand, its aspects and the peculiarities of the promotion of a brand strategy in the field of educational services. The work also includes a description of the stages of brand strategy formation in the field of educational services and considers the features of the brand strategy at each stage of the product life cycle. In addition, an analysis of the main economic indicators of the Odesa National Economic University was carried out, the competitive environment of the institution was assessed and its competitive advantages were determined. As a result, recommendations were developed to improve the brand formation strategy of Odesa National University of Economics, as well as the costs and economic efficiency of implementing these recommendations were calculated
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Antonichuk.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Antonichuk2024.pdf272,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат_Антонічук.pdf188,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.