Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18156
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВєкліч, І.В.-
dc.date.accessioned2024-08-08T10:49:55Z-
dc.date.available2024-08-08T10:49:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВєкліч І.В. Маркетинговий аналiз та розробка пропозицiй щодо логiстичної дiяльностi пiдприємства ТОВ "ТД МОЛДАВIЗОЛIТ": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика / Iрина Вiталiївна Вєклiч ; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй . - ОНЕУ , 2024. - 95 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Vieklich.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингового аналізу та розробка пропозицій щодо логістичної діяльності підприємства. Проаналізовано та розкрито сутність поняття маркетингового аналізу підприємства; досліджено логістичну діяльність підприємства, основні задачі та принципи; тенденції та проблеми розвитку маркетингової логістичної діяльності підприємства. Проаналізовано техніко-економічну характеристику підприємства, економічну діяльность підприємства, організацію логістичної діяльності підприємства. Запропоновано шляхи удосконалення логістичної діяльності підприємства : впровадження та використання технології Blockchain; впровадження інформаційної системи Supplier Relationship Management (SRM); впровадження технології Інтернету речей (IoT).en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical and methodical foundations of marketing analysis and development of proposals on logistics activities of enterprise. The article analyses and reveals the essence of the concept of marketing analysis of an enterprise; studies logistic activity of an enterprise, main tasks and principles; tendencies and problems of development of marketing logistic activity of an enterprise. Author analysis the technical and economic characteristics of enterprise, economic activity of enterprise, organisation of logistic activity of enterprise. The qualification work provides proposals for improving the logistics activities of the enterprise: introduction and use of Blockchain technology; introduction of the Supplier Relationship Management (SRM) information system; introduction of the Internet of Things (IoT) technology-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectлогістикаen_US
dc.subjectмаркетинговий аналізen_US
dc.subjectлогістична діяльністьen_US
dc.subjectекономічна діяльністьen_US
dc.subjectцифрова трансформаціяen_US
dc.subjectтехнологія Blockchainen_US
dc.subjectінформаційна система Supplier Relationship Management (SRM)en_US
dc.subjectІнтернет речей (IoT)en_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectlogisticsen_US
dc.subjectmarketing analysisen_US
dc.subjectlogistics activitiesen_US
dc.subjecteconomic activitiesen_US
dc.subjectdigital transformationen_US
dc.subjectBlockchain technologyen_US
dc.subjectSupplier Relationship Management (SRM) information systemen_US
dc.subjectInternet of Things (IoT)en_US
dc.titleМаркетинговий аналіз та розробка пропозицій щодо логістичної діяльності підприємства ТОВ «ТД МОЛДАВІЗОЛІТ»en_US
dc.title.alternativeMarketing analysis and development of proposals for the logistics activities of the enterprise "TD MOLDAVIZOLIT" LLC"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Вєкліч Ірина .pdf199,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Vieklich.pdf2,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.