Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18157
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВінгурт, А.Є.-
dc.date.accessioned2024-08-08T11:00:37Z-
dc.date.available2024-08-08T11:00:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВінгурт А.Є. Програма стимулювання збуту та пропозицiї по її втiленню в маркетингову дiяльнiсть. ПАТ "Одескабель": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Алла Євгенiвна Вiнгурт ; наук. кер. Олена Михайлiвна Бондаренко . - ОНЕУ , 2024. - 88 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Wingurt.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти стимулювання збутової діяльності підприємств, основні принципи та підходи до розробки ефективних програм стимулювання збуту, а також їх вплив на маркетингову діяльність підприємства. Проаналізовано сучасний стан маркетингової діяльності ПАТ «Одескабель», зокрема, існуючі методи стимулювання збуту, ефективність їхнього застосування та вплив на обсяги продажів і лояльність клієнтів. Запропоновано комплексну програму стимулювання збуту для ПАТ «Одескабель», яка включає використання різних інструментів, таких як знижки, бонусні програми, рекламні кампанії, участь у міжнародних виставках, впровадження нових технологій та продуктів, підтримка соціальних проектів, розвиток каналів дистрибуції та підвищення кваліфікації персоналу.en_US
dc.description.abstractThe paper examines the theoretical aspects of stimulating the sales activity of enterprises, the main principles and approaches to the development of effective programs of sales stimulation, as well as their impact on the marketing activity of the enterprise. The current state of marketing activities of Odeskabel PJSC was analyzed, in particular, the existing methods of sales promotion, the effectiveness of their application and the impact on sales volumes and customer loyalty. A comprehensive sales promotion program for Odeskabel PJSC has been proposed, which includes the use of various tools, such as discounts, bonus programs, advertising campaigns, participation in international exhibitions, introduction of new technologies and products, support of social projects, development of distribution channels, and staff training.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectстимулювання збутуen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectзнижкиen_US
dc.subjectбонусні програмиen_US
dc.subjectрекламні кампаніїen_US
dc.subjectнові технологіїen_US
dc.subjectдистрибуціяen_US
dc.subjectлояльність клієнтівen_US
dc.subjectsales promotionen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectOdeskabel PJSCen_US
dc.subjectdiscountsen_US
dc.subjectbonus programsen_US
dc.subjectadvertising campaignsen_US
dc.subjectnew technologiesen_US
dc.subjectdistributionen_US
dc.subjectcustomer loyaltyen_US
dc.titleПрограма стимулювання збуту та пропозиції по її втіленню в маркетингову діяльність. ПАТ «Одескабель»en_US
dc.title.alternativeSales promotion program and proposals for its implementation in marketing activities Odeskabel PJSCen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Wingurt2024.pdf3,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
реферат_Вінгурт.pdf337,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.