Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18157
Title: Програма стимулювання збуту та пропозиції по її втіленню в маркетингову діяльність. ПАТ «Одескабель»
Other Titles: Sales promotion program and proposals for its implementation in marketing activities Odeskabel PJSC
Authors: Вінгурт, А.Є.
Citation: Вінгурт А.Є. Програма стимулювання збуту та пропозицiї по її втiленню в маркетингову дiяльнiсть. ПАТ "Одескабель": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Алла Євгенiвна Вiнгурт ; наук. кер. Олена Михайлiвна Бондаренко . - ОНЕУ , 2024. - 88 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: стимулювання збуту
маркетингова діяльність
знижки
бонусні програми
рекламні кампанії
нові технології
дистрибуція
лояльність клієнтів
sales promotion
marketing activity
Odeskabel PJSC
discounts
bonus programs
advertising campaigns
new technologies
distribution
customer loyalty
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти стимулювання збутової діяльності підприємств, основні принципи та підходи до розробки ефективних програм стимулювання збуту, а також їх вплив на маркетингову діяльність підприємства. Проаналізовано сучасний стан маркетингової діяльності ПАТ «Одескабель», зокрема, існуючі методи стимулювання збуту, ефективність їхнього застосування та вплив на обсяги продажів і лояльність клієнтів. Запропоновано комплексну програму стимулювання збуту для ПАТ «Одескабель», яка включає використання різних інструментів, таких як знижки, бонусні програми, рекламні кампанії, участь у міжнародних виставках, впровадження нових технологій та продуктів, підтримка соціальних проектів, розвиток каналів дистрибуції та підвищення кваліфікації персоналу.
The paper examines the theoretical aspects of stimulating the sales activity of enterprises, the main principles and approaches to the development of effective programs of sales stimulation, as well as their impact on the marketing activity of the enterprise. The current state of marketing activities of Odeskabel PJSC was analyzed, in particular, the existing methods of sales promotion, the effectiveness of their application and the impact on sales volumes and customer loyalty. A comprehensive sales promotion program for Odeskabel PJSC has been proposed, which includes the use of various tools, such as discounts, bonus programs, advertising campaigns, participation in international exhibitions, introduction of new technologies and products, support of social projects, development of distribution channels, and staff training.
URI: http://local.lib/diploma/2024Wingurt.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Wingurt2024.pdf3,12 MBAdobe PDFView/Open
реферат_Вінгурт.pdf337,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.